onsdag 8. oktober 2014

I går så regnet det

Og i dag så skinner sola- er ikke det typisk når det var i går fotografene var her.
 Det kom en på formiddagen og en på kvelden.
 
 
 Er veldig spent på hvordan prospektet på boligen vår blir.

  
Fotografene som kom var kjempeflinke og super koselige. Fikk være med på å "ta" bildene å se hvordan de tenker- jeg fløy med mitt eget apparat ! Og jeg vet jeg ønsker meg nytt kamera- for foto er gøy- det gir meg mye som hobby.




Det jeg kalte dårlig vær- neida det var ikke dårlig vær- fotografer tåler alt og var så moro å klare å se blå himmel når det er mørkt - se godt etter så ser du faktisk at den er blå. 


Hva synes dere om å ha lyslenken på denne måten- får den ikke til å passe inn noen steder


 
 
Ha det fint !
 
Smil og klem
 
Monica

9 kommentarer:

  1. Dette blir spennende Monica. Tenker det er mange tanker som farer rundt om dagen.
    Har dere noe nytt i sikte? Er så spent på hva dere tenker å flytte til. Det jeg er helt sikker på er at
    det blir like koselig der dere havner. Lykke til med salg og alt ting.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Spennende med salg og med nytt hus da! Lykke til :)

    SvarSlett
  3. Dette ble jo flotte bilder. Spennende
    å se hvordan salget går. Håper dere blir fornøyd med
    både salget og flytting.
    Ha ei fortsatt god uke :)

    SvarSlett
  4. Det er jammen spennende tider for deg nå, det prospektet må jo bare bli kjempelekkert!
    Fortsatt fin uke til deg!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  5. Spennende dager for dere Monica,synes dere er tøffe jeg!!!!
    Lykke til videre med salget og å finne nytt sted,heldige er ihvertfall de som får denne perlen og prosjektet kan ikke bli annet enn bra!!!
    Toveklem .)

    SvarSlett
  6. Så spännande! Du har det så fint hemma, bilderna kommer locka många som vill titta.
    Tack för tipset om var jag kan hitta mönstret på koftan.
    Kram Maria

    SvarSlett
  7. Kunne flyttet rett inn, det er KNALL FIIINT hos dere <3 Love it

    Lykke til! Er sååå spent.........

    Klem i fleng

    SvarSlett
  8. Sååå fint du har det, nydelige bilder :D

    Ha en fin natt,
    og bli gjerne med på konkurransen inne hos meg der du kan vinne lyslykt og putetrekk - trekkes 10.Oktober :)

    SvarSlett
  9. Det kommer bli många som vill köpa ert fina hus,
    säger som loftkroken, jag skulle också kunna
    flytta in direkt. Och flyttande blir det här också, fast
    sonen. Ska hjälpa dom nu under helgen.
    Kramar/AM

    SvarSlett